czwartek, 10 maja 2012

Wyróżnienia i zabawy

Ostatnio dostałam kilka wyróżnień między innymi od AngeluS , Diany i Cohenny jeszcze chyba ktoś był ale mi umknęło bardzo wam dziewczyny dziękuję, jest mi bardzo miło.

                                     

Niestety nie będę wymieniać kilku blogów ponieważ jest mi ciężko wybrać więc kto chce niech się częstuje :) jakoś ostatnio strasznie słaba jestem moje dziecię daje popalić a tu tyle spraw do ogarnięcia i jeszcze przygotowań do jarmarku, w końcu trzeba coś tam mieć:) Jeszcze Diana zaprosiła mnie do zabawy Wakacyjne wspomnienia. Tak więc oto kilka starych zdjęć:)

                                            mały spacer po lesie w poszukiwaniu grzybków

tutaj na Równicy jak dobrze pamiętam


Gdzieś nad rzeką w górach chyba Ustroń lub Wisła


Stadnina koni Ochaby 


basen w Wiśle


Wisła i piękne widoki





znowu stadnina koni w Ochabach dla mojej córci to jak drugi dom ma po prostu "konia na punkcie konia":)



                                     



 
                                                                           Koniaków                                      


Bukowina Tatrzańska


Zakopane



Bukowina Tatrzańska i basen



a to piękne widoki w Zakopanem







Poczułam się jakbym znowu tam była, jak ja kocham góry :) koniecznie trzeba znowu się tam wybrać:)
zapraszam do zabawy :


Jeśli ktoś zaprosił mnie jeszcze do jakiejś zabawy a nie wspomniałam o tym to z góry przepraszam i proszę o przypomnienie:) ostatnio strasznie zakręcona jestem:)



5 komentarzy:

  1. Wspaniałe widoki, a jak ładnie Ci bylo w tej wiśni na włosach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniałe widoki!
    Gratuluję wyróżnień i dziękuję, że mnie też mini obdarowałaś. Paczka poleci jutro, bo dziś nie zdążę na pocztę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia zapisuje te najpiekniejsze chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi się oglądało:)

    OdpowiedzUsuń